Klantenservice

U kunt ons altijd via de e-mail bereiken en uw vraag stellen. Wij zullen u dan ze spoedig mogelijk een antwoord geven.

 

Klachttermijn

Wij geven om onze producten en wij doen dan ook onze uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Om aanspraak te kunnen maken op garantie dient u binnen twee maanden na ontvangst van uw bestelling dit gebrek aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

 

Garantie

>> Garantie binnen de garantietermijn

Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging.

 

>> Garantie buiten de garantietermijn

Ook na de garantieperiode van de winkel of fabrikant kuny u nog recht hebben op gratis reparatie of vervanging. Dat is uw wettelijk recht op een deugdelijk product. Wel moet u kunnen aantonen dat het product buiten uw schuld kapot is gegaan.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

 

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via onderstaand formulier.